اجرای مرحله نخست واگذاری زمین‌های شهرک تخصصی بادام

نشست نهایی کمیته اهلیت سنجی شهرک تخصصی بادام سامان برگزار شد.

حجت الله رئیسی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سامان از برگزاری نشست نهایی کمیته اهلیت سنجی شهرک تخصصی بادام سامان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان سامان و اعضای کمیته اهلیت سنجی خبر داد.

وی گفت: نقش بادام در اقتصاد استان بایستی ارتقاء یابد و از این حیث به راحتی می‌توان جایگاه مناسبی را برای این محصول در نظر گرفت به شرطی که زنجیره‌ی ارزش نیز مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


رئیسی افزود: نخستین شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان با هدف فرآوری و صادرات بادام در سه فاز اجرایی می‌شود که از مهمترین سیاست‌های اقتصادی در شهرستان سامان به شمار می‌رود و در فاز یک این طرح مقرر شد متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده اند جهت تائید نهایی به انجمن بادام استان معرفی و پس از تائید نهایی به مدیریت صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت دریافت پروانه تاسیس و در نهایت به شرکت شهرک‌های صنعتی استان جهت واگذاری زمین معرفی شوند.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سامان هدف از راه اندازی شهرک تخصصی بادام را برندسازی و هدایت صادرکنندگان بادام، بازاریابی بهتر، فروش بیشتر و رشد ارزش تجاری این محصول و اشتغال‌زایی چند صد نفری در این شهرستان عنوان نمود. 

مرحله نخست واگذاری زمین‌های اولین شهرک تخصصی بادام سامان در هفته دولت امسال انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار