یک صهیونیست ادعا کرد در نزدیکی سلفیت در شمال کرانه باختری اشغالی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که یک شهرک نشین در نزدیکی سلفیت در شمال کرانه باختری اشغالی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ها، یک شهرک نشین در منطقه حوات ییر در نزدیکی سلفیت گزارش داد که توسط یک فلسطینی نقابدار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، بدون اینکه جراحتی وارد شود.

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی این اتفاق هستند. شایان ذکر است که عملیات مقاومت در کرانه باختری با توجه به گسترش تجاوزات اشغالگران علیه مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها به صورت روزانه تشدید شده است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس پیش از این اعلام کرد بازداشت‌های گسترده رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تلاشی ناکام برای شکستن عزم و اراده ملت فلسطین است. بعد از ضربه‌ای که به سامانه امنیتی رژیم صهیونیستی وارد شده و مشخصا بعد از عملیات قهرمانانه در الحواره و الخلیل، رژیم صهیونیستی در سردرگمی به سر می‌برد.

اشغالگران صهیونیست در حملات امروز خود به کرانه باختری، نزدیک به ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند. دو نفر از بازداشت شدگان از رهبران ارشد جهاد اسلامی هستند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست «شیخ ماهر الاخرس» از رهبران جهاد اسلامی را پس از حمله به منزلش در شهرک «سیله الظهر» در جنین اسیر کردند. این فرمانده جهاد اسلامی به محض بازداشت دست به اعتصاب غذا زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار