رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: آتش نشانان این کلانشهر طی مرداد ماه سال جاری ۶۲۷ مورد حریق را اطفاء و ۷۳۶ ماموریت حادثه انجام دادند.

محمد یساولی گفت: طی ماه گذشته، پنج هزار و ۵۶۱ نفر ساعت مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت یک هزار و ۴۲۵ ساعت، عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۸۶۷ دستگاه خودروی عملیاتی به ماموریت های مختلف اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه ۲۰۷ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در مردادماه امسال ۴۴۵ مورد نجات یافته، ۱۶ مصدوم و ۱۳ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۵۰ حریق و ۴۴ حادثه، ایستگاه ۱۲۳ با ۲۳ حریق و ۵۸ حادثه‌ و ‌ ایستگاه ۱۱۴ با ۴۲ حریق و ۳۴ حادثه صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۱۰۲ مورد صدور جواز و ۱۹۲ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.
یساولی صدور ۱۷ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۹۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۳ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از واحدهای صنعتی به تعداد ۲ مورد در حوزه صنایع و بازدید از صنوف را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۳۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات و داوطلبان با حضور ۴۴۳ کارآموز به مدت ۳۵۲ ساعت با همکاری ۴۷ مربی و برگزاری ۱۰ دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۲۳۴ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۱۱ مربی به مدت ۱۴۵ ساعت و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی ۴۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی ، اعزام یک مربی جهت شرکت در مسابقات تیم ملی المپیاد ورزشی آتش نشانان در ۳ مرحله طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.