استقرار نظام جامع مدیریت دانش در استانداری سیستان و بلوچستان وارد فاز اجرایی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش در این استانداری وارد فاز اجرایی شده است.

 عباسعلی ارجمندی گفت: این پروژه در راستای اجرای دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی با حمایت وزیر کشور و با تدوین چهارچوب حاکمیتی دانش توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور نقش موثری در شناسایی و بهره‌گیری از سرمایه‌های دانشی سازمان ایفا می‌کند.

وی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از فرآیند اجرای مدیریت دانش با توجه به تنوع فعالیت‌ها، وظایف و کارکرد‌های استانداری در حوزه‌های مختلف ادامه داد: اجرای پروژه طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش با رویکرد مستندسازی و اشتراک گذاری تجارب دانشی کارکنان جهت اثربخشی سازمان در تحقق بهبود مدیریت ارتقاء کارایی و جلوگیری از آزمون و خطا تاثیرگذار است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت پیاده‌سازی مدیریت دانش با به کارگیری ابزار‌های مختلف و متناسب با نیاز و شرایط دستگاه گفت: با استقرار مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مسائل و مشکلات در شکل فرآیندی رو به جلو هدایت می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی با رویکرد بهره‌گیری از مدیریت دانش در ۲ حوزه شامل؛ مدیریت بحران با نگاه علمی به بحران خشکسالی در استان و آموزش به مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار