وزارت نفت منابع مالی ۲۳ چمن مصنوعی جنوب بلوچستان را تامین کرد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: وزارت نفت منابع مالی ۲۳ چمن مصنوعی منطقه جنوب بلوچستان را تامین و چهار میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی به این حوزه انتخابیه اختصاص دادند.

معین الدین سعیدی گفت: در دیدار وزیر نفت مشکلات توزیع سوخت در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تسریع در تکمیل گازرسانی و انجام مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در حوزه انتخابیه مطرح شد.

وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده، اعتبار لازم برای خرید چندین چمن مصنوعی برای چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند از سوی وزارت نفت تامین شد.

سعیدی ادامه داد: همچنین در دیدار وزیر اقتصاد نیز رفع چالش های موجود در مرز ریمدان و ایجاد زیرساخت های لازم و بهبود سازوکار ترانزیت در این مرز مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد ضرورت احداث گمرک در شهرستان های زرآباد و کنارک و مشکلات سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز بررسی شد.

ضرورت تسریع در مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی چابهار

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، زرآباد و قصرقند در مجلس با اشاره به گفت و گو با وزیر بهداشت تسریع در مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی چابهار را خواستار شد.

سعیدی در خصوص نشست اخیر خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت انجام شد که در این دیدار پیرامون رفع مشکل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه و همچنین تامین تجهیزات مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، زرآباد و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست موضوعاتی نظیر بررسی و نظارت بر تخصصی اعتبار به پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چابهار جهت برون رفت از چالش‌هایی که باعث رکود یا موانع پروژه‌ها شدند و بررسی و رفع موانع کمبود دارو و پزشک در حوزه انتخابیه مطرح شد.

وی افزود: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد می‌توان به تعیین تکلیف پروژه‌های محرومیت‌دایی برای خروج از رکود و شروع به کار پروژه‌های مصوب، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان چابهار، کنارک و نیکشهر و همچنین تسریع در مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی چابهار از دیگر موارد مورد بحث بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار