با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران رسانه‌ای، از هفتمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

مهدی شاد رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: گام هفتم جشنواره ازرونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی امروز به صورت رسمی آغاز شد؛ این جشنواره می‌تواند کانونی باشد برای حرکت اهالی رسانه در مسیر شناسایی، بیان و حل مسائل استان خراسان رضوی که با کمک خود اهالی رسانه و مدیران رسانه استان عملیاتی شده است.

او با بیان اینکه تا اول دی ماه ۱۴۰۲ فرصت برای ارسال اثر وجود دارد، افزود: مهم‌ترین موضوعاتی که در جشنواره هفتم به آن خواهیم پرداخت، هویت مشهد و خطه خراسان، توجه به ظرفیت ویژه و استراتژیک استان و مشهد چه در حوزه مباحث گفتمانی و اندیشه‌ای و چه در حوزه مسائل اقتصادی است.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: بخش‌های ویژه‌ای هم برای فعالان حوزه تجربه رسانه در جشنواره ایجاد شده است تا زمینه‌ای برای شکوفایی و نشان دادن آن‌ها به بدنه رسانه استان باشد.

شاد بیان کرد: قالب‌های این جشنواره که مخصوص حوزه خبرنگاریست اعم از گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، تیتر و در حوزه هنری هم بحث پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی است و در حوزه مستند و پادکست و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هم آثار دریافت می‌شوند.

او تصریح کرد: ما در جشنواره ششم با افزایش ۵۷ درصدی میزان مشارکت مواجه بودیم و این استقبال خوب، باعث شد که حوزه محور‌ها، بخش‌های ویژه و قالب‌ها را توسعه دهیم و امیدواریم که این ارتباط متقابل و اعتمادی که بدنه رسانه به جشنواره ابوذر دارد امسال هم تکرار شود.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی  تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند از دهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس ابوذر فستیوال دات کام ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.aboozarfestival.com مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.