تکمیل بوستان ولایت قم نیازمند اعتبار ۱۰۰ میلیاردی

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر تأمین اعتبار برای تکمیل بوستان ولایت گفت: در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مورد نیاز است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی،مدیر منطقه سه شهرداری قم در مورد آخرین وضعیت بوستان ولایت گفت: این بوستان ازنظر موقعیت و مساحت بسیار فوق‌العاده و شامل ۳۰ هکتار است و سال گذشته تنها ۵ میلیارد تومان هزینه آسفالت در این بوستان شده است.

او با تأکید بر اینکه در سال جاری نیز ۱۵ میلیارد تومان در زمینه روشنایی در این بوستان هزینه خواهد شد، ابراز کرد: هرچند راه دسترسی و روشنایی ازجمله مشکلات این بوستان است و مسئولان راه و شهرسازی راهکار‌هایی برای رفت‌وآمد و مسیر‌های دسترسی دارند و طراحی انجام‌شده است.

روحانی عنوان کرد: در این بوستان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید جزء اولویت‌ها در مدیریت شهری باشد و در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برای تکمیل بوستان ولایت مورد نیاز است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: زمین‌بازی بوستان ولایت ۵ هزار متر بوده که اخیراً آسفالت شده و روند تکمیلی بوستان را دنبال می‌کنیم، ولی در هر شرایط تکمیل بوستان ولایت در منطقه ۳ قم نیاز به نگاه ویژه اعتباری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
این بودجه ها را صرف بدبخت بیچاره ها کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
چه خبره صد میلیارد
آخرین اخبار