گلرو با اشاره به همسویی یازدهمین مجلس شورای اسلامی با دولت مردمی گفت: همراهی دولت و مجلس دستاوردهای زیادی برای کشور داشت.

گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران تفکیک‌ قوای مجریه و مقننه است که در عین تفکیک وظایف، همراهی خوب برای پیشبرد اهداف دارند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب درباره همراهی قوای سه‌گانه، افزود: رابطه نزدیک و نبود نگاه رقیب‌پنداری بین قوا نسبت به یکدیگر از جمله دستاوردها در این دوره است.

گلرو اظهار کرد: در همکاری مجلس و دولت در کشور برخی افراد می‌پندارند چون ۲ قوا یک‌دست شدند کاری پیش‌نبردند، برخی می‌گویند مجلس و دولت با یکدیگر همراهی خوبی ندارند؛ در حالی که هیچکدام از این مطالب مطرح نیست.

به گفته نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه درمجلس شورای اسلامی، یکی از نشانه‌های رابطه همکاری بین دولت و مجلس افزایش لایحه‌ها به جای طرح است، چرا که اگر ارتباط خوب نباشد طرح زیاد، لایحه کم است.

وی بیان کرد: نگاه راهبردی دولت در محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات آب آشامیدنی روستایی با امضای تفاهم‌نامه همکاری و همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ارزشمند است. با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به میزان ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی روستایی در استان سمنان امضای قرارداد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.