غبارروبی گلزار شهدای شیراز به مناسبت آغاز هفته دولت

در نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، صبح امروز دوم شهریورماه، مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار شهدای شیراز و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

قبور مطهر شهداء صبح امروز  با حضور مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت غبارروبی و گلباران شد. در این مراسم مدیران ارشد استانی با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

استان فارس بیش از ۱۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم انقلاب و آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به مناسبت هفته دولت ۸۳۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان امسال در استان فارس افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.  شهرستان شیراز از نظر تعداد پروژه با ۱۲۶ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در صدر شهرستان‌ها قرار دارد و به ترتیب شهرستان‌های سپیدان، داراب، کوه چنار، خفر، قیر و کارزین در جایگاه‌های بعدی تعداد پروژه‌های هفته دولت قرار دارند.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار