نخستین روز از هفته دولت / تجلیل از مقام شهدا در بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: بهترین پاسداشت شهدا خدمت به مردم، و هفته دولت تبلور این خدمتگزاری است.

مهدی دوستی  استاندار هرمزگان در مراسم ادای احترام به مقام والای شهدا در نخستین روز از هفته دولت گفت: این دولت جایگاهی جز تلاش برای تحقق اهداف انقلاب و نظام، تامین رفاه و توسعه کشور برای خود نمی‌شناسد و در این راه با عزم جهادی به میدان آمده است.

وی با تشریح برنامه‌های هفته دولت در هرمزگان گفت: مجموع اعتبارات بخش دولتی و خصوصی برای طرح‌های هفته دولت امسال ۳۵۱ هزار میلیارد تومان است که ۳۲۵ هزار میلیارد تومان به آغاز عملیات اجرایی ۱۸۴ طرح اختصاص دارد.

وی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با ۱۳۲ طرح، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با ۱۰۸، و توزیع نیروی برق با ۸۳ طرح بیشترین سهم طرح‌های هفته دولت امسال را بخود اختصاص داده اند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: صنعت، معدن و تجارت، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و راه و شهرسازی با ۱۶، ۸۰ و ۴۵ هزار میلیارد تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم اعتباری این مناسبت را به خود اختصاص داده اند.

استاندار هرمزگان افزود: در هفته دولت امسال از نظر فصلی نیز، سازمان صنعت معدن و تجارت با ۲۸۸ هزار میلیارد تومان، مسکن و عمران شهری با ۴۷ هزارمیلیارد تومان، حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با پنج هزار میلیارد تومان بالاترین رقم اعتباری را به خود اختصاص داده‌اند.

دوستی گفت: مسکن و عمران شهری با ۳۷۲ طرح، بخش تربیت‌بدنی با ۱۳۶ و حوزه آموزش استان با ۱۲۹ طرح بیشترین شمار طرح‌های عمرانی را به خود اختصاص داده‌اند که شهرستان بندرعباس با ۲۲۹ طرح، میناب با ۱۵۹ و رودان با ۱۲۹ طرح به ترتیب بیشترین طرح‌ها را دارند.

برچسب ها: هفته دولت  ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.