فرمانده انتظامی استان ایلام:

زائران از ازدحام بی مورد در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی مهران خودداری کنند

فرمانده انتظامی ایلام گفت: زائران از ازدحام بی مورد در مبادی خروجی و مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی مهران خودداری کنند.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:امنیت و آرامش مردم و زائران اربعین حسینی  از اولویت‌های پلیس است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: امسال بر خلاف سال‌های گذشته زائران زودتر عازم عتبات عالیات شدند، ولی با تمهیدات اندیشیده شده و پیش بینی ۱۰۳ گیت جهت خروج زائران آماده ارائه خدمت به آنان هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پلیس با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی و مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌ها در صدد عدم معطلی زائران و روانه کردن آنان به آن سوی مرز و شرکت در همایش بزرگ اربعین است و زائران اطمینان داشته باشند در کمتر از ۴ ثانیه آنان را از گیت‌های گذرنامه عبور خواهیم داد.

سردار سلمانی با توصیه به زائران از آنان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در مجموعه پلیس از ازدحام بی مورد در مبادی خروجی و مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی خودداری و راه را برای خروج زائران در کم‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم به منظور تردد سهل و آسان برای تردد زائران اندیشیده شده است، گفت: توصیه ما به زائران این است با توجه به گرمی هوا در شهر مهران و به منظور عدم گرمازدگی برای افراد خردسال و یا کهنسال همراه آنان حتی المقدور ساعات پایانی روز را برای عبور از مرز انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.