تردد بیش از ۱ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های ورودی استان سمنان

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد یک میلیون و ۸۰۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در مرداد امسال خبر داد.

 مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  از تردد یک میلیون و ۸۰۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در مرداد امسال  خبر داد و گفت: متوسط ساعتی تردد در محورهای ورودی استان در این ماه، ۲ هزار و ۱۲۶ تردد در ساعت بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، چهارشنبه، چهارم مرداد سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی یک ماهه بوده است.

مقیمی، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۷/۹ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: رتبه تردد محورهای ورودی استان دهم کشوری بوده و پرترددترین محور در این بازده زمانی محور شریف‌آباد- ایوانکی با تردد روزانه ۲۱ هزار و ۸۷۰ تردد وسایل نقلیه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.