استقرار ۱۱ موکب مردمی اردبیل در عراق

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل گفت:امسال ۱۱ موکب اسکان و تغذیه استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در عراق مستقر شده‌اند.

محسن عیدی با اشاره به استقرار ۱۱ موکب مردمی اردبیل در عراق اظهار کرد: چهار موکب در بلد سیدمحمد استان صلاح‌الدین، نجف، عمود ۱۰۴۸ بین نجف و کربلا و دیوانیه و همچنین هفت موکب دیگر در کربلا مستقر خواهد شد.

او با بیان اینکه این موکب‌ها به صورت متمرکز فعالیت می‌کنند، گفت: برای اولین بار در کربلا چهار موکب برای اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و ۳ موکب دیگر نیز برای ارائه خدمات تغذیه و درمان مد نظر است.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل با بیان اینکه ۴ موکب نیز در بارگاه ملکوتی حضرت زینب به ارائه خدمات شام، ناهار و صبحانه مشغول است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده روزانه برای ۴ هزار زائر اسکان داده شود.

عیدی خاطرنشان کرد: موکبی نیز در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برای ارائه خدمات به زائرین سایر شهرستان‌های اعزامی به عراق مستقر شده است.

او همچنین از استقرار ۲ موکب خدمات درمانی و فرهنگی استان اردبیل نیز در بین نجف و کربلا برای ارائه خدمات به زائران خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.