حیدر سلیمانی درباره قضاوت رضا عادل داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری  درباره نحوه قضاوت رضا عادل در بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: رضا عادل داور بازی قضاوت خوبی داشت و دوندگی‌های خوبی داشت و  سرصحنه‌ها حاضر بود و آوانتاژ‌های خوبی هم او داد تا بازی زیبا شود، اما کمک داور اول این دیدار د رنتیجه عملکرد داوری موثر بود و عملکردشان را ضعیف نشان داد.   دقیقه ۳۷ بازی، گکمک داور اول این دیدار یک پرچم اشتباه زد و ضربه پرتاب اوت را به نفع پرسپولیس اعلام کرد که عادل به درستی به تیم ذوب آهن توپ را داد. این اولین اشتباه کمک داور اول بود که تمرکز نداشت.  

او افزود: در دقیقه ۸۲ بازی، مهاجم تیم ذوب آهن در وضعیت حمله به سمت دروازه پرسپولیس قرار گرفت که بدون ضربه‌ای خطایی  بر روی انجام نشدو  داور  توپ را از این بازیکن گرفت و به درستی داور مسابقه ادامه بازی داد. گلی که پرسپولیس زد هنگام سانت توپ گولسیانی مهاجم پرسپولیس یک بدن در وضعیت آفساید قرار داشت  و کمک داور بازی باید اعلام آفساید  و گل سرخپوشان را مردود اعلام می‌کرد. اشتباه تاثیرگذاری انجام شد. اگر بخواهیم  نمره‌ای هم بدهیم باید نمره کمک داور را ضعیف بدهیم. در مجموع عملکرد داور وسط خوب، اما عملکرد کمک داور اول ضعیف بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مروارید
۰۹:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
مگه تاثیری در نتیجه داره؟ خواستن پیروزی را از شکست نجات بدن با اون خریدهای میلیاردیش،همین؟ ولی صبرکنید و دستهای غیب خدا را ببینید ک چطور آدمها را رسوا میکنه و حق را برملا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
با همین یه آفساید الان 3 امتیاز مفت گسر آوردن و قهرمان شدن 5 بار پشت سر هم با استفاده از این امتیاز ها صورت گرفته است.
آخرین اخبار