مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گلی که خوردیم هر چند صد سال در فوتبال این اتفاق رخ می‌دهد و سر یک اشتباهات محاسباتی گل خوردیم.

رضا درویش پس از توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در خصوص نتیجه بازی باید بگویم که گلی که خوردیم هر چند صد سال در فوتبال این اتفاق رخ می‌دهد و سر یک اشتباهات محاسباتی گل خوردیم. در واقع سروش رفیعی نمی‌دانست که بیرانوند از دروازه خارج شده است و پاس رو به عقب او منجر به گل شد. این اتفاق ممکن است در هر جای دنیا رخ بدهد و هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان پرسپولیس کم نخواهد کرد. تیم مقابل هم یک تیم بسیار جوانی بود که آمده بود از این کارزار یک امتیازی را برای خود به دست آورد و در این خصوص موفق هم عمل کرد و به آن‌ها تبریک می‌گوییم که توانستند یک امتیاز از ما بگیرند، اما شما نگاه کنید همه چیز ما مثل هم است. تیم ما در اوج فشار حمله بود که برق ورزشگاه قطع شد، اما کاری از دست ما برنمی‌آید و هوادار هم که می‌خواهد به ورزشگاه بیاید نمی‌تواند.

درویش در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: جلساتی که با مسئولان داشتیم همه می‌گویند حق با شما است، اما نمی‌دانم در این میان چه کسی از این دلالی‌ها سود می‌برد که نمی‌گذارد ما به حق‌مان برسیم. کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد. این چندمین است که ما پیراهن پرسپولیس را روی سکو‌ها می‌گذاریم، اما بخش تبلیغات آن را با پارچه می‌پوشانند. سال گذشته طبق جلساتی که با سازمان لیگ داشتیم قرار شد در بازی‌هایی که میزبان هستیم دو سوم درآمد برای باشگاه باشد و یک سوم آن برای سازمان لیگ؛ اما در بازی‌هایی که کمتر گرفتیم و یا ندادن را گفتند در آینده حساب می‌کنیم و به باشگاه پرداخت می‌کنیم، اما همه آن‌ها در حد یک حرف بود. 

وی در خصوص جذب مهاجم خارجی گفت: شب گذشته هم اعلام کردم که ما با کادر فنی جلسه‌ای را برگزار کردیم شاید بتوانم بگویم که بازی بیش از ۵۰ مهاجم خارجی را کادر فنی مشاهده کردند، اما بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند و یا در حد پرسپولیس باشد را هنوز پیدا نکرده‌اند. بازیکنی که به نام خارجی می‌خواهیم جذب کنیم باید حداقل بهتر از بازیکنان داخلی خودمان باشد، اما تا به امروز آن بازیکنی که مدنظر کادر فنی است که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند به باشگاه معرفی نشده است. جذب بازیکن خارجی مانند تیم‌های دیگر باعث خواهد شد که سقف بودجه ما بالا برود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور در جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: ما چطور می‌خواهیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم و با تیمی که ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده و تمام تجهیزات به‌روز دنیا را در اختیار دارد رقابت کنیم. اما ما هنوز در گیرودار ورود هواداران به ورزشگاه هستیم. من از شما می‌پرسم تیم‌های بزرگی که قرار است به تهران بیایند آیا نباید هوادار به ورزشگاه بیاید. از من می‌پرسند که VAR دارید که من نمی‌گویم نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار