دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان وبلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز توسط مرزبانان سیستان وبلوچستان علیه قاچاقچیان مخدر و کشف سلاح ومهمات جنگی در حوزه استحفاظی مرزبانی استان خبر داد.


 سردار  رضا شجاعی  بیان داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان  با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل  اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر،  به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را د ستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان افزود: مرزداران غیور ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد خودرو را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

سردار " شجاعی " با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه  اذعان داشت: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی تعداد سه قبضه کلت،  هشت تیغه خشاب،  و تعداد ۱۹۷۶ فشنگ جنگی کلت،  یک دستگاه شوکر،  را کشف کنند.

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های شرق کشور تلاش می‌کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

گفتنی است در این زمینه پرونده اولیه تشکیل، متهمان به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

برچسب ها: سلاح جنگی ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار