۱۵ پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در استان راه اندازی شده است.

عزت الله طیبی راد معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان از ایجاد ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در استان خبر داد و گفت: از این تعداد پایگاه سه مورد در سنندج و مابقی در سایر شهرستان‌ها و مناطق تابعه دایر شده است و تا روز ششم شهریور فعالیت دارند.

او افزود: در این مراکز ۷۰ مشاور مجرب و با تجربه حضور دارند و علاوه بر تسلط و شناخت کامل بر روش‌ها و قوانین انتخاب رشته با بهره گیری از نرم افزار‌های ویژه و مورد تایید سازمان سنجش، داوطلبان را راهنمایی می‌کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و اولیای آنان انتظار می‌رود برای انتخاب رشته دانشگاهی خود به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و از تجربیات مشاوران تحصیلی بهره بگیرند.

او تاکید کرد: داوطلبان مجاز در این ایام مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند چراکه این افراد تنها باهدف سودجویی اقدام به تبلیغات و راه اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته کرده و با دریافت مبالغ هنگفت انتخاب رشته را برای دانش آموزان انجام می‌دهند.

 

ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته در ۱۵ پایگاه در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.