همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ طرح عمرانی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: ۷۸ طرحج عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین افشاری گفت: در دو سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تویسرکان انجام شده و پارسال رتبه اول اشتغال استان را کسب کردیم که این امر با همکاری تمام ادارت و سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.

او گفت: بسیاری از طرح‌هایی که هفته دولت در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود مردم‌محور است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهر سرکان پس از حدود ۱۷ سال به بهره‌برداری خواهد رسید این طرح به دلایل مختلف منحل شده بود که طی یک سال اخیر فعالیت خود را شروع کرده و در هفته دولت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

افشاری تصریح کرد: همچنین ۳۲۰ واحد مسکن روستایی با هزینه‌کرد ۲۷۱ میلیارد تومان به مالکان واگذار می‌شود.

او با بیان اینکه طرح زمین چمن شهر سرکان با صرف ۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت تکمیل می‌شود، گفت: عملیات اجرایی روشنایی تونل ولایت با ۱۵ میلیارد تومان و پیمانکار جدید در دومین روز از هفته دولت اجرایی خواهد شد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: در ادامه این هفته ۵۴ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۱۹ میلیارد تومان شامل ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال و خط شبکه و ۵ هزار متر مکعب مخزن و ۶ باب ایستگاه پمپاژ که ۴۰ درصد ظرفیت جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان همدان، خاص تویسرکان را دارا خواهد بود به بهره برداری خواهد رسید. 

افشاری با اشاره به گازرسانی به ۱۴ واحد تولیدی و روکش آسفالت و طرح‌های برق‌رسانی گفت: کار عملیات اجرایی طرح ایستگاه بابا کمال تمام شده و در حال استخدام نیرو‌ها هستیم.

اوافزود: شرکت‌های تولید دارو در این شهرستان از سه شرکت به ۶ کارخانه افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.