فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

یکی از برنامه‌های جنبی جشنواره امسال، جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال است که بر همین اساس، فراخوان این بخش منتشر شد.

بر پایه این گزارش، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این بخش جشنواره می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۵ شهریورماه برای ثبت نام به آدرس مورد نظر مراجعه کرده و طبق اعلام کمیته خبرنگاران نوجوان، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، متقاضیان در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کرده و افراد برگزیده، همکاری خود را با کمیته خبرنگاران نوجوان آغاز می‌کنند.

خبرنگاران کودک و نوجوان تا پیش از آغاز رسمی جشنواره در ۱۵ مهرماه، در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف رسانه‌ای و سینمایی آموزش‌های لازم را طی می‌کنند تا آماده پوشش رویداد‌ها و اخبار جشنواره بشوند.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار