مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور گفت: اداره میراث فرهنگی اردکان در برنامه‌های گردشگری پیشتاز است.

 مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی کشور گفت: در نشست سومین جلسه شورای توسعه گردشگری اردکان گفت: در این مدت شش ماهه برنامه ها و جشنواره های شهرستان اردکان را رصد می کنم و معتقدم در بخش گردشگری شهرستان اردکان تحولی عظیم صورت گرفته است و امیدوارم این تحول ادامه دار باشد.

در ادامه از نامزدی شهرستان اردکان در زمینه شهر خلاق در یونسکو خبر داد و گفت: بی شک همت و تلاش های مسئولین در این مهم تاثیر گذار بوده است.

مصطفی سپهری رئیس اداره ميراث فرهنگي شهرستان اردکان با ارائه گزارشی مصور از عملکرد اداره میراث فرهنگی از تصدی شش ماه کرسی میراث فرهنگی گفت و افزود: بی شک اگر حمایت های نماینده محترم، شهرداری و فرمانداری نبود نمی توان جشنواره  که در این شش ماهه برگزار شده را برگزار کرد، همچنین از برپایی جشنواره‌ های متعدد اعم از برگزاری جشنواره پسته، جشنواره خرما، جشنواره زردک و ... در تعطیلات تابستانی خبر داد.
 دشتی اردکانی طی این نشست از اخذ تسهیلات در جهت حمایت از فعالین گردشگری و راه اندازی بومگردی در هر یک از روستاها خبر داد.

  در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در گروی توسعه گردشگری شهرستان اردکان عنوان کرد و افزود: بحث گردشگری را می بایست در استان جدی گرفت،  با پیشرفت علم تنها چیزی که می‌توان بر آن تکیه کرد گردشگری است.

 دشتی اردکانی از بی برنامگی در جهت مراسم روستای گردشگری توت در دهه آخر صفر گلایه کرد طی برنامه ریزی مسئولین خواستار برگزاری مراسم باشکوه تاکید کرد، همچنین از حضور فعالین گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تاکید داشت و  لازمه معرفی شهرستان اردکان، حضور در این نمایشگاه دانست.

 بررسی مشکلات فاضلاب های رها شده در حریم قنات، برگزاری جشنواره متعدد، تامین زیرساخت های مناسب و... از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار