مسئولان رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه موقت گرگان گفت: مسئولان باید رفتار، کردار، اخلاق و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود در همه امور قرار دهند.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: زمانی که شهید رجایی رییس جمهور شد، به علت دغدغه خدمت به مردم از همسرش خواست رختخواب برایش نیندازد.

وی بیان کرد: این شهید همچنین اجازه تعویض زیلوی منزل خود را نداد و معتقد بود اگر امکانات نداریم تا در اختیار مردم قرار دهیم، حداقل می‌توانیم با درد آنها همراه باشیم و در همین شرایط زندگی کنیم.

وی افزود: دولتمردان باید از چنین فردی در جهت خدمت به مردم درس بگیرند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین با همکاری رضاخان گفت: چنین افراد ترسو و بزدلی، مردم برایشان اهلیت و اهمیت نداشتند.
برقرار افزود: رضاخان‌ها در شرایط سخت مردم را تنها می‌گذاشتند و از کشور می‌رفتند. وی ادامه داد: رضاخان‌ در کشور کشف حجاب کرد و امثال او در جامعه فساد ایجاد کردند.

وی گفت: شنبه چهارم شهریور روز کارمند است که لازم است این گروه از جامعه در جهت خدمت به مردم کم‌کاری نکنند، تا مردم نسبت به نظام، انقلاب، کشور و مسوولان احساس ناراحتی نکنند.

امام جمعه موقت گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره محمدابن ذکریای رازی، گفت: با الگوبرداری از این افراد لازم است همه در مسیر علم، دانش و تحصیل قرار بگیریم.

برقرار بیان کرد: به جای وقت گذرانی در فضای مجازی، اگر همان زمان را صرف علم و مطالعه کنیم، مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن نهم شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر و نیز سالروز ترک افغانستان بعد از ۲۰ سال توسط آمریکا یادآور شد: امام موسی صدر نقش تأثیرگذاری در فلسطین و لبنان داشت و دشمنانش چون تحمل آن شرایط را نداشتند با نقشه‌هایشان او را تاکنون ناپدید کردند.

وی اظهار کرد: ترک افغانستان توسط آمریکا نشان از شکست آنان در این کشور دارد.

برقرار تاکید کرد: مردم دنبال علم و آگاهی و دانش باشند، زیرا این مسیر حیات و زندگی دیگر به افراد می‌دهد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، تعدادی از مدیران، معاونین، کارشناسان و متخصصان دستگاه‌های مختلف با برپایی میز خدمت به سوالات مردم و مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.