تحویل ۳۲۶ واحد مسکن در هفته دولت در مهریز

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز از تحویل ۳۲۶ واحد مسکن به صورت نیمه ساز در مهریز خبر داد.

مرادیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز در نشست با اصحاب رسانه این شهر با اشاره به ۵۷۷ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تاکنون ۱۷۴ واحد تکمیل و تحویل داده شده و ۳۲۶ واحد هم در حال تکمیل بوده و در مراحل پایانی قرار دارد که بنا به درخواست متقاضیان بصورت نیمه ساز تحویل داده می‌شود. 

مرادیان اظهار داشت: همچنین در هفته دولت ۲۰۰ قطعه زمین تحویل واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت می‌شود. 

او به نقطه حادثه خیز محور مهریز تا تنگ چنار اشاره و اظهار امیدواری کرد: با اجرای باند دوم این محور که در حال پیگیری است، سوانح رانندگی که خطرات جانی برای همشهریان به همراه دارد را به حداقل می‌رساند.

معاون فرماندار مهریز، احداث جاده معدن مهدی آباد دهستان بهادران را یکی از مطالبات و دغدغه‌های سالیان طولانی مردم این منطقه دانست و گفت: از آنجایی که ماشین آلات معدن متناسب با راه‌های روستایی نیست، با صدور مجوز و تامین اعتبارات، احداث جاده از میدان تا معدن مهدی آباد شروع شده که با این اقدام، تردد خودرو‌های سنگین را دیگر از سطح روستا نخواهیم داشت و در کاهش سوانح رانندگی نیز موثر است. 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز اولین دغدغه روستا‌های مزارع شور مهریز که عامل اصلی خالی از سکنه شدن این روستا‌ها هم بود را عدم تامین آب شرب عنوان کرد و گفت: فاز اول پروژه با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان آغاز شده که مقرر شده ظرف مدت ۲ سال انتقال آب به این روستا‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.