مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران:

۵۹ خانواده تهرانی تحت حمایت صاحبخانه شدند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از صاحبخانه شدن ۵۹ خانواده تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال خبر داد.

حمید تیزهوش، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان در پنج ماهه امسال، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۵ خدمت عمرانی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان ۱۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، کمک‌های خیّران و آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: ۵۹ خانواده تحت حمایت در این مدت زمان خانه دار شده اند.

تیزهوش بیان کرد: همچنین ۸۱ واحد مسکن روستایی در روستا‌های اخترآباد و فیلستان برای خانواده‌های تحت حمایت در حال احداث است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان تصریح کرد: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهرری با مشارکت خیران، کلنگ زنی آن انجام شده که در مدت ۱۸ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی همچنین به تعمیرات مسکن جامعه هدف اشاره کرد و گفت: ۳۲۷ خانواده تحت حمایت در این مدت زمان از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه‌ای به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برخوردار شده اند.

تیزهوش یادآور شد: پیرو تفاهم نامه با شرکت گاز، لوله کشی رایگان گاز برای ۱۳۸ خانواده تحت حمایت نیز در دست اقدام است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهاد‌های مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار