استاندار چهارمحال و بختیاری؛

تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود

حیدری گفت: تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشر‌ها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد.

غلامعلی حیدری در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل تانک‌های دشمن سینه سپر کردند و به شهادت رسیدند و امروزه جوانان ما در جنگ رسانه‌ای مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی افزود: اگر در گذشته شخصیت‌های ما از سوی صدام و منافقین ترور فیزیکی می‌شدند امروز در جنگ نرم ترور شخصیتی می‌شوند.

حیدری با اشاره به لزوم جهاد تبیین و تشکر از شرکت‌کنندگان در رویداد به دلیل احساس مسئولیت نسبت به این امر، اضافه کرد: به‌روز بودن در این عرصه دارای اهمیت و داشتن سواد رسانه بسیار ضروری است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: تولیدات مجازی باید در فضای عمومی جامعه احساس شود و مطابق با ذائقه مردم باشد به نحوی که همه قشر‌ها را جذب کند و برای همگان قابل درک باشد.

حیدری تصریح کرد: اکنون که در سالگرد اغتشاشات قرار داریم، ماهواره‌ها و رسانه‌های خارجی فعالیت‌های خود را شتاب داده و برای ایجاد التهاب در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند لذا ضرورت دارد آمادگی خود را چندین برابر کنیم.

وی گفت: دشمن در مقابل انقلاب اسلامی تلاش دارد با ابزار هلهله نگذارد صدای رسای انقلاب به همگان برسد چرا که موفقیت‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب بی‌سابقه است.

حیدری ادامه داد: دولت برای تراز کردن ناترازی‌ها و توسعه همگانی کمر همت بسته است و می‌طلبد شما جوانان نیز با قدرت در جنگ رسانه‌ای تلاش کنید و دشمن را که قصد دارد آینده ایران را سیاه جلوه دهد و مردم را ناامید کند، شکست دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار