معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مرز شلمچه برای اعزام زائران این استان به مراسم و راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی اعلام شده است.

حسین مالکی اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های اعزامی برای مراسم و راهپیمایی اربعین حسینی، اعزام زانران چهارمحال و بختیاری از مرز شلمچه تعیین شده است.

وی با اشاره به اعزام زائران اربعین حسینی از چهار مرز مهران، شلمچه، خسروی و باشماق به کشور عراق، افزود: بیشتر مسافران چهارمحال وبختیاری از مرز شلمچه عازم کشور عراق می‌شوند و تاکنون دو هزار و ۳۰ زائر با ۵۵ دستگاه اتوبوس اعزام شده‌اند.

مالکی به اعلام نرخ کرایه ناوگان حمل‌ونقل مسافر به گذرگاه‌های مرزی برای عزیمت به کشور عراق اشاره و اضافه کرد: برای مرز مهران کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره شش میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، ۳۰ نفره پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، ۴۴ نفره چهار میلیون و ۱۳۰ هزار ریال است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: برای مرز شلمچه کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره شش میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، ۳۰ نفره پنج میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، ۴۴ نفره چهار میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تعیین شد.

مالکی تصریح کرد: برای مرز خسروی کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره، هشت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، ۳۰ نفره شش میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، ۴۴ نفره پنج میلیون ریال مشخص شده است.

وی گفت: برای مرز باشماق کرایه اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۹ میلیون و ۴۰ هزار ریال، ۳۰ نفره هفت میلیون و ۸۸۰ هزار ریال، ۴۴ نفره شش میلیون و ۸۴۰ هزار ریال است.

مالکی ادامه داد: شهروندان در خصوص شکایت از نرخ‌های اعلامی کرایه ناوگان حمل‌ونقل مسافر به گذرگاه‌های مرزی برای عزیمت به کشور عراق می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار