محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران اربعین حسینی است.
او گفت: در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی، چون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.
عمادی با بیان اینکه مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات موردنیاز مسافران و زائران در مراکز بینراهی هستند، گفت: کارشناسان این ادارهکل با سرکشی و نظارت بر مجتمعها بهصورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمترسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کردهاند.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای فارس گفت: اجرای طرح نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بینراهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت.
او اظهار کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطهنظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.
یادآور میشود، بیش از ۶۰ مجتمع خدماتی رفاهی بینراهی در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس در حال خدماترسانی به کاربران جادهای هستند.