کشف احتکار مواد غذایی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف احتکار انواع برنج و چای به ارزش ۵۳۹ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ، اظهار داشت: با عنایت به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، مبنی بر مبارزه با احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران از یک انبار کالا سرکشی که انواع برنج و چای احتکار شده، کشف کردند.

وی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه، بیش از ۵۳۹ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: این اقلام شامل ۳۵۵ تن برنج و چای می‌باشد که در نهایت پس از تشکیل پرونده متهم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالا‌های قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
سلام چرا به صورت جدی با افرادی که احتکار می کنن برخورد نمی کنید تا به بقیه افراد درس بشه دیگه احتکار نکنن من تا حالا نشنیدم به صورت جدی بخورد بشه تا عبرت دیگران بشه بخدا اونها ناقص عقل هستن افراد وسایل های که احتکار می کنن بعد مدتی فاسد میش می ریزید دور آیا ما ها بلد نیستم از اونها استفاده کنیم می دانید چقدر ضرر به اقتصاد کشور میشه اون باعث میشه هر روز قیمت اقلام بره بالا چقدر صبر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من هنوز متوجه نشدم‌مفسد فی الارض به کی میگن‌
آخرین اخبار