سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مواکب اربعین حسینی در استان درحال انجام است.

 عبدالهادی فرخ تبار درخصوص تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مواکب اربعین حسینی گفت: به منظور رفاه حال موکب داران و تامین مواد غذایی زوار، هماهنگی‌های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان انجام شده است.

او  با بیان اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مواکب در مسیر‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه و آنسوی مرز بر حسب اسامی مواکب تهیه شده است، افزود: این کالا‌ها شامل؛ برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که براساس اعلام نیاز، توزیع خواهند شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان قیمت هر کیلوگرم برنج هندی را ۳۵ هزار تومان و شکر را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم گوشت منجمد به قیمت حدود ۱۶۵ هزار تومان و مرغ منجمد نیز به قیمت ۴۳ هزار تومان در اختیار مواکب قرار خواهند گرفت.

آقای فرخ تبار می‌گوید: عاملان تدارکاتی و پشتیبانی در شهر‌های اهواز، آبادان، دشت آزادگان فعال هستند و پس از معرفی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات، کالا‌ها را دریافت کرده و در اختیار مواکب قرار می‌دهند.

او گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام شده، استقبال از کالا‌ها خوب بوده و تعداد زیادی از مواکب کالا‌های مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.

به گفته سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مواکب اربعین حسینی وجود ندارد و ذخیره کالا کافی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.