استاندار سیستان و بلوچستان:

برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای حمل و نقل زوار پاکستانی انجام شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای سفرهای هوایی، تهیه اتوبوس و ون از استان‌های همجوار، سفرهای ریلی و انتقال زوار با خودروهای شخصی صورت گرفته است.

 محمد کرمی استاندار در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) که در محل پایانه مرزی ریمدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با کشور پاکستان در زمینه جابجایی زوار برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با نیروی هوایی ارتش، ستاد کل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای سفرهای هوایی، تهیه اتوبوس و ون از استان های همجوار، سفرهای ریلی از طرف استان کرمان و انتقال زوار با خودروهای شخصی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان نسبت به کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه، ساماندهی جابجایی زوار و انتقال زوار به محض ورود به استان و راهنمایی زواری که قصد سفر به شهرهای قم و مشهد دارند، تاکید کرد.

وی با تاکید بر برگزاری روزانه جلسات اربعین به منظور پیگیری جدی کارها بیان کرد: آمار دقیق ورود و خروج زوار، وسایل نقیله در حال تردد و مایحتاج مورد نیاز روزانه زوار بررسی شود.

کرمی گفت: شاهد جلوه‌های زیبای حضور خادمان از مجموعه‌های نظامی، بهداری ها، موکب‌های مردمی و حضور پررنگ برادران اهل سنت و تشیع در کنار هم به عشق اباعبدالله الحسین(ع) در پذیرایی از زوار اربعین حسینی هستیم.

وی اذعان کرد: هنگامی که انسان تسلیم پروردگار شود در اوج آزادگی است و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با عشق به پرودگار به عزت و عظمت رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: دعای عرفه؛ توحید محض است و واقعه کربلا درس آزادگی، معرفت، شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی را به جهانیان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار