بهره‌برداری از ۲ هزار و ۶۴ واحد مسکونی در گیلان

۲ هزار و ۶۴ واحد نهضت ملی مسکن امروز همزمان با هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری رسید.

۲ هزار و ۶۴ واحد شهری و روستایی گیلان امروز در چهارمین روز از هفته دولت، همزمان پروژه‌های کشوری از طریق ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهوری و استاندار گیلان در رشت بهره‌برداری شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در آیین بهره برداری از این واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان گفت: این واحد‌های مسکن ملی در حوزه‌های شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۲۳ میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحد‌های مجتمع یاس فاز ۲ مسکن مهر رشت تحویل شد.

او افزود: از این میزان ۶۱۰ واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و ۳۲۱ واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: همچنین از ۲ هزار و ۶۴ واحد بهره برداری شده در استان، ۱۱۲ مسکن مددجویی کمیته امداد و ۲۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.

به گفته عباسی، همزمان با افتتاح این واحد‌های مسکن در استان، ۱۲ باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

 ۲۵ هزار و ۱۴۶واحد مسکونی در گیلان در حال ساخت است

او همچنین با بیان اینکه اشتغال و مسکن ۲ برنامه راهبردی دولت است، گفت: در زمان حاضر در مجموع ۲۵ هزار و ۱۴۶ واحد در قالب جهش تولید مسکن در گیلان در حال ساخت است.

استاندار گیلان افزود: ۱۱۹ هزار و ۳۸ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۶ هزار و ۴۲۱ نفر واجد شرایط بودند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

عباسی تصریح کرد: تاکنون حدود ۷ هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند.

او با تأکید بر ضرورت سرعت عمل بیشتر در ساخت واحد‌های جهش تولید مسکن افزود: شرایط آب و هوایی گیلان به گونه‌ای است که باید در نیمه اول سال بخش عمده کار پیش رفته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.