کلید خوردن طرح کارت سفر برای استان کرمانشاه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اشاره به کلید خوردن طرح کارت سفر برای این استان گفت : برای گردشگرانی که استان کرمانشاه را برای مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند تسهیلاتی در قالب کارت سفر ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

محمدسیروان گرامی‌پرور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : این طرح برای نخستین بار در کشور و به منظور ایجاد تحول در صنعت گردشگری این استان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با دعوت از شرکت‌ها و موسسات گردشگری برای انعقاد قرارداد برای برخورداری از این تسهیلات افزود: این کارت سفر به گردشگرانی که از طریق شرکت‌های گردشگری و در قالب تور، استان کرمانشاه را برای مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند تعلق می‌گیرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه یادآور شد: به این دسته از گردشگران، سفر کارت به نام خودشان صادر می‌شود و نیازی به آوردن ضامن نبوده و پس از استفاده از این تسهیلات می‌توانند در اقساط با کارمزد چهار درصد آن را بازپرداخت کنند.

گرامی‌پرور با بیان اینکه کارت‌های سفر به نام فرد، ولی به حساب شرکت‌های گردشگری پرداخت می‌شود گفت: به همین منظور نشستی با شرکت‌ها و موسسات گردشگری برگزار شده است تا از جزییات این طرح اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به افزایش پرداخت وام قرض الحسنه در استان کرمانشاه به متقاضیان افزود: در حالی که در سال گذشته در مجموع ۶۵ هزار فقره وام به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شد، این رقم از ابتدای امسال تاکنون به ۱۶۲ هزار فقره و با مبلغ بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

گرامی‌پرور، شمار مشتریان این بانک در استان را بیش از ۳۲۹ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: سقف تسهیلات پرداختی در این بانک ۳۰۰ میلیون تومان است که با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه اضافه کرد: نسبت مطالبات به مصارف این بانک در استان نیز امسال در مقایسه با پارسال با ۲۸ صدم درصد کاهش به ۵۲ صدم درصد رسیده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.