اعتبار ۱۶ میلیاردتومانی جهت توسعه و اصلاح شبکه برق شهر بریس و پسابندر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه و اصلاح شبکه برق شهر بریس و پسابندر در نظر گرفته شده است.

  محمد رئیسی، در حاشیه بازدید از شبکه برق شهر بریس که به همراه نماینده مردم قصرقند، دشتیاری، چابهار، نیک‌شهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۷ میلیارد تومان اجرا و ۹ میلیارد تومان در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور جهت توسعه شبکه برق شهری، اصلاح و توسعه حدود سه کیلومتر شبکه برق روستای پشت و اصلاح فیدر گواتر از جمله حجم عملیاتی پروژه‌های توزیع برق در منطقه بریس است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: اصلاح و بازسازی پنج کیلومتر شبکه فشارضعیف، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور روستای پشت و اصلاح ۱۰ کیلومتر شبکه برق پسابندر و گواتر از جمله پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در منطقه بریس است.
 
وی با اشاره به اینکه احداث شبکه روشنایی معابر در مناطق روستایی برعهده دهیاری‌ها و در حوزه شهری برعهده شهرداری است، اظهار کرد: به جهت رفاه حال شهروندان شهر بریس، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهر بریس اختصاص یافت.
 
رئیسی خاطرنشان کرد: احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستای کمب چابهار و دلگان دشتیاری با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار