کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین

در مراسمی به مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به زمین زده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای کوهین به مناسبت هفته دولت خبر داد.

حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: زمین این پروژه توسط خیر نیک اندیش آقای حاج حسن قنبری برای احداث پایگاه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده که امروز در هفته دولت شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم.

وی افزود: ساخت این پایگاه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با اعتبار اولیه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که برآورد اعتبار ملی مورد نیاز در این پروژه ۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

خوئینی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان از امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار هست و نیرو‌های امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم بهره می‌گیرند.

وی اضافه کرد: با این حال نیاز به توسعه، تجهیز و به روزرسانی این امکانات با توجه به رشد و تنوع نیاز مردم وجود دارد که برای این کار جمعیت هلال احمر استان اهتمام ویژه‌ای دارد تا بتواند گام‌های مؤثری در ارائه خدمات به هموطنان عزیز بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار