جلسه اضطراری پارلمان لیبی برای رسیدگی به پرونده دیدار المنقوش با کوهن

درپی دیدار «نجلا منقوش» وزیر خارجه لیبی با «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، پارلمان لیبی امروز دوشنبه جلسه‌ای اضطراری را برای بررسی این دیدار برگزار می‌کند.

به نقل از اسپوتنیک، پارلمان لیبی خواستار برگزاری جلسه اضطراری در شهر بنغازی در پی دیدار نجلا منقوش، وزیر خارجه این کشور با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شد.

پارلمان لیبی با تاکید بر اینکه این اقدام جنایتی در حق مردم این کشور و آرمان‌های ملی آن است، اعلام کرد که جلسه اضطراری باید امروز (دوشنبه) برگزار شود.

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که در پی دیدار وزیر خارجه لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، سرویس امنیت داخلی این کشور نجلا المنقوش را تا انجام تحقیقات ممنوع السفر کرده است.

این در حالی است که پیش از این نیز «عبدالحمید الدبیبه» نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی المنقوش را از پست خود تعلیق و او را برای تحقیقات به مراجع ذیربط نظارتی معرفی کرد.

در همین رابطه، وزارت خارجه لیبی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما بر پایبندی کامل به مواضع ملی در قبال مسائل ملت‌های عربی و اسلامی که مهم‌ترین آن‌ها آرمان فلسطین است، تاکید می‌کنیم.

گروه‌ها، شخصیت‌ها و مردم لیبی نیز یکشنبه شب در واکنش به دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر مخالفت خود را با هرگونه روابط با این رژیم اعلام کرده و تظاهرات کنندگان لیبیایی نیز پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
درست موقعیکه بایست نتایج تحقیقات امام موسی صدر به مرحله ی نهایی برسد،ناگهان متوقف شده ولیبی خواستار استرداد پسر قذافی بدون هیچ پیش شرطی می شود.
این درحالی است که پشت پرده ی این ارتباط ایتالیا بوده ودلالی
صهیوننیستها رانموده وبچه های باقیمانده ی قذافی در ارتباط با ایتالیا و اسراییل قرار می گیرند.و به احتمال زیاد بحث سری بودن
جریان مفقود شدن صدر، را به هم گوشزد نموده تا سه ضلع این
جریان.رم.طرابلس.وتل آویو هم پیمانی خود را هم چنان حفظ نموده
واز خطر انگ رسوایی تروریست بر پیشانیشان جلوگیری شده
ومنافعشان براسلام ومسلمین که برایشان بیشتر اهمیت دارد،برهمگان روشن شود.
آخرین اخبار