معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: این شرکت موفق به کسب بالاترین سطح جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در بین تمامی صنایع کشور شد.

مهدی اسدی گفت: مدیریت دارایی های فیزیکی شامل فرآیند برنامه ریزی و کنترل به دست آوردن، عملیاتی کردن، نگهداری، نوسازی و دور انداختن دارایی های فیزیکی یک سازمان یا کسب و کار می شود که هزینه و ریسک های مرتبط را تا حد امکان کاهش می دهد.

مهدی اسدی افزود: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سومین حضور پیاپی خود در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی‌ های فیزیکی که به تازگی در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، توانست تندیس جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی را در بالاترین سطح در بین تمامی سازمان‌ها و صنایع دیگر شرکت کننده از جمله پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های کشور کسب کند.
وی بیان کرد: دریافت این جایزه نشان دهنده رشد سریع شرکت در استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی ظرف کمتر از پنج سال با هدایت و حمایت مدیریت ارشد است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: احساس نیاز به افزایش بهره‌وری به خوبی طی سال‌های گذشته در شرکت توزیع نیروی برق استان ایجاد شد و مسیر استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی به عنوان یک راه ناگزیر با سرعت بالا انتخاب و طی شد که نقش نیروی انسانی به عنوان محور اصلی رشد و پیشرفت نظام تعالی شرکت توزیع نیروی برق در این بخش مورد توجه است.

مجری مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز استفاده از نرم‌افزار به عنوان یک کاتالیزور مهم و استقرار مکانیزه مدیریت‌کار در بستر سامانه نرم افزاری وب‌ را به عنوان عوامل مهم رشد شرکت در استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی نام برد.

ناصر نایب با تاکید بر نقش نیروی انسانی در ثبت دقیق و به موقع اطلاعات در سامانه مزبور گفت: عوامل مهم پیشرفت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی این مدت کوتاه شامل دانش، انگیزه و صلاحیت نیروی انسانی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.