۱۰ شرکت دانش بنیان آخرین دستاورد‌های خود را در نمایشگاه دستاورد‌های کشاورزی و امنیت غذایی دانش بنیان البرز عرضه می کنند.

مسئول برگزاری نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه تا نهم شهریور در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برپاست گفت: کشور ما در بخش کشاورزی نیاز به یک تحول برای بالا بردن راندمان تولید دارد تا دیگر هیچ وابستگی به کشور‌های خارجی در این حوزه نداشته باشد از این رو شرکت‌های دانش بنیان وارد عرصه شده اند تا کشور را به این هدف برسانند.
پور طهماسبی افزود: این نمایشگاه در ۱۵ غرفه راه اندازی شده و شامل سه بخش دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان، بخش سند تحول نظام آموزشی عالی کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین بخش قرارگاه امنیت غذایی و زیستی دانش بنیان است.
وی گفت: سند تحول نظام آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امسال به وسیله دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تدوین شد و بخشی از این نمایشگاه به سند اختصاص یافت تا بتوانیم دانش آموزان را برای تحصیلات عالی در رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی جذب کنیم.
پورطهماسی تصریح کرد: فعالیت بخش قرارگاه امنیت غذایی و زیستی دانش بنیان استان در قالب چهار کارگروه اساسی و ۲ کارگروه جانبی در حال پیگیری است که یکی از کاربرد‌های مهم آن استفاده از انرژی هسته‌ای صلح آمیز در امنیت غذایی و کشاورزی است که دستاوردهای این بخش نیز در نمایشگاه ارائه می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.