معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

تقویت زیرساخت‌های اربعین در ایلام باعث روان سازی تردد زائران شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های اربعین ایلام باعث کاهش توقف‌ها و روان سازی تردد شده است.

سردار علی فضلی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در ِآیین افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان ایلام در پایانه مرزی مهران گفت: اربعین امسال سازماندهی و نظارت‌ها بر خدمات رسانی به زائران ریزبینانه و اصولی و بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

وی افزود: تا چند سال تردد زائران در ماه‌های گرم سال انجام می‌گیرد و باید در این زمینه تمهیدات لازم توسط مسئولان اندیشیده شود.

سردار فضلی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های زیرساختی در ماه‌های گرم سال برای سنوات آینده افزایش تعداد سایبان‌ها و سیستم‌های خنک کننده و تونل‌های سرد است.

سردار فضلی تاکید کرد: زیرساخت‌های اربعین در مهران و سایر نقاط استان محل تردد زائران با مدیریت جهادی انجام گرفته است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیریت در خدمات رسانی و تسهیل در تردد زائران توسط مسئولان استان ایلام ارزشمند و جهادی و حاصل اتحاد و یکدلی همه دست اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

وی مهران را ماوای شهدا و ایثارگران دانست و اربعین را یک برکت ویژه از سوی حضرت اباعبدالله الحسین  برای مهران برشمرد و خدمات رسانی به زائران را معامله با خداوند ذکر کرد.

سردار فضلی تاکید کرد: باید روند تکمیل پروژه‌های زیرساختی اربعین در طول سال انجام تا تردد و خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین بدون مشکل و با سهولت انجام گیرد.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.