مسئولان شهرداری، شورای شهر و استانداری قم امشب پاسخگوی سؤالات اهالی محله زاویه بودند.

در ادامه دیدار های چهره به چهره مسئولان با  مردم امشب مسئولانی از شهرداری، شورای شهر و استانداری قم با حضور در بین مردم خیابان ۲۰ متری قدس (زاویه) در جریان مسائل این منطقه قرار گرفته و پاسخگوی سؤالات مردم بودند.

روح الله امراللهی،  رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر در حسینه شهدای محله زاویه با اشاره به اقدامات شورا از جمله احداث ۱۲ خیابان اصلی و خارج شدن این خیابان‌ها از بن بست در سال‌های اخیر، احداث ۱۵ تقاطع غیر هم‌سطح و رفع آبگرفتگی و جمع آوری آب‌های سطحی و احداث خیابان کبیری در منطقه ۷ از مهمترین موضوعاتی است که در جلسه دیدار بی واسطه این مسئولان با مردم عنوان کرد.

حسن نادری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در نشست صمیمی با اهالی محله زاویه توصیحاتی در خصوص مشکلات کشور در زمینه ارز، انرژی، تامین آب برای مناطق مختلف استان و کشور، کاهش بیکاری و وضعیت تولید و ساخت مسکن و وضعیت در استان قم در طرح نهضت ملی مسکن ارائه داد.

او در خصوص تأمین سرمایه دولتی مورد نیاز استان گفت: هزار و ۸۶ میلیارد تومان سرمایه در استان جذب شده که در مقایسه با ۲ سال آخر دولت دوازدهم در زمینه اختصاص اعتبار برای استان یک رکورد به حساب می‌آید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار