مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : این جمعیت تاکنون به سه هزار و ۳۸۷ نفر از زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خدمات‌رسانی کرده است.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به استقرار شبانه روزی نیرو‌های امداد و نجات در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت : در این بازه زمانی ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و به ۲۹ نفر خدمات سرپایی ارائه شد.

وی افزود: مراقبین سلامت میزان قند و فشارخون هزار و ۸۰۷ نفر از زائرین را اندازه گیری کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: این جمعیت با ایجاد موکب‌های مختلفی در مرز خسروی تاکنون در اسکان هزار و ۵۴۹ نفر از زائران مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته (پنجم شهریورماه) نیز ۲۴ مورد عملیات به وقوع پیوسته است که ۱۲ مورد عملیات جاده‌ای بوده است افزود: ۵۵ مصدوم حاصل این حوادث بود که ۲۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و برای نجات جان چهار مصدوم عملیات رهاسازی صورت گرفت.

وی با اشاره به حجم تردد‌های مرزی نیز گفت: ۳۵ هزار و ۷۲۰ نفر زایر ایرانی و ۷۵۲ نفر از اتباع خارجی تاکنون از مرز خسروی خارج، ۳۴ هزار و ۹۵۰ نفر از هموطنانمان و ۲۴۹ نفر از اتباع خارجی وارد کشور شده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.