فرماندار شاهرود گفت: هفت طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۳۱۴ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در بخش بیارجمند این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

ابوطالب جلالی  فرماندار شاهرود گفت: مجموعه پرورش گاو شیری حیدری با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال که ۴۵ میلیارد آن آورده متقاضی و ۳۰ میلیارد ریال وام بود، افتتاح شد.

وی از ساخت آموزشگاه سه کلاسه روستای خانخودی به مساحت ۲۰۲ مترمربع خبر داد و اظهار کرد: ساخت این مجموعه ۳۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۳۳ میلیارد آن از منابع اعتبارات ملی تامین شد.

فرماندر ویژه شاهرود با بیان اینکه ۲ واحد مسکن مددجویی در روستای غزازان تحویل متقاضیان شد، ادامه داد: برای ساخت این واحد‌ها سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

جلالی با اشاره به اینکه بهسازی معابر روستای دستجرد با اعتبار سه میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال انجام شد، اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۹۳۸ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از منابع دهیاری هزینه شد.

وی از اجرای طرح آسفالت کمربندی روستای قلعه بالا به مساحت سه هزار و ۵۵۴ مترمربع خبر داد و گفت: اجرای این طرح با اختصاص هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات سایر منابع انجام شد.

فرماندار شاهرود به بهره‌برداری از سه طرح عمرانی شهرداری بیارجمند با اعتبار ۱۸۹ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز کارگاه تولید قطعات پیش ساخته بتنی افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.