مربی ملوان بندرانزلی:

برای کسب امتیاز به مصاف گل گهر می رویم/ تارتار با قدرت به کارش ادامه می دهد

علیرضا محمد گفت: بازی سختی برابر گل گهر سیرجان داریم، اما برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم.

علیرضا محمد مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره وضعیت تیمش اظهار کرد: ما در هفته اول بازی خوبی انجام دادیم و در ادامه با استقلال در ورزشگاه آزادی  بازی انجام دادیم که به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم و همانطور که هواداران دیدند در بازی سوم برابر تیم فولاد  با ارائه  یک بازی خوب نشان دادیم که ما یک تیم منسجم، پرتلاش و تاکنیکی هستیم.

محمد درباره بازی تیم ملوان برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: این بازی هم سخت است و همه تیم ها خوب بسته شدند و بازی آسانی نداریم اما برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه می شویم.

او درباره اینکه تیم ملوان فصل گذشته با هدایت زارع توانست در لیگ برتر فوتبال بماند و امسال چه هدفی را دنبال می کند، گفت: امسال خدا را شکر شرایط تیم خوب است و پارسال هم زارع زحمت زیادی برای تیم کشید. امید داریم که تارتار با درایتی که دارد بتواند این تیم را به جایگاه خوبی در جدول برساند و به وضعیت ملوان سر وسامان بدهد.

مربی ملوان درباره اینکه تارتار برای سرمربیگری تیم فولاد پیشنهاد دارد، گفت: بله، تارتار از فولاد پیشنهاد داشت اما او در ملوان هست و با تمام قدرت به کار خود در انزلی ادامه می دهد.

محمد درباره اینکه تیم ملوان از لحاظ مالی مشکلی دارد یا نه! گفت: اکثر تیم ها شرایط مالی شان خوب نیست و فقط 4، 5 تیم هستند که وضعیتشان خوب است. مشکلات مالی همیشه در فوتبال بوده و هست اما خدا را شکر در انزلی شرایط خوب است و امیدوارم در ادامه همین روند را داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار