مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه و بویراحمد گفت:پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار مستمر توسط گروه بازرسی این استان به پایان رسید.

علی اصغر قلی پور در خصوص ثبت و پردازش نامه‌های مردمی سفر دور دوم رئیس‌جمهور روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیر به کهگیلویه و بویراحمد گفت: پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار بی وقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط گروه بازرسی و کاربرانی که از دستگاه‌های اجرایی استان همکاری کردند به پایان رسید.

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه و تماس‌ تلفن ۱۱۱ در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۶۰ مورد در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه ۱۱۱ بوده است.

وی با اشاره به اینکه درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه، و اشتغال از جمله موارد مطرح شده در تماس و نامه های ارسالی به رئیس جمهور بود ادامه داد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ کاربر، نیرو‌ی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند.

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان اضافه کرد: نمایندگان تام الاختیار ۳۰ دستگاه‌ اجرایی و نهاد‌های عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میز‌های ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.

قلی پور اضافه کرد: مرحله بعدی ارجاع نامه‌های مردمی است که دامنه آن همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه‌ها، استانداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی را در برمی‌گیرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نامه ویرایش و بیش از ۵۲ هزار مورد به دستگاه‌های مختلف اداری ارجاع شده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران موظف و مکلف هستند برای ارائه پیگیری خواسته‌ها، پاسخ مثبت یا منفی را به‌ صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی شود.

وی تاکید کرد: هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می‌شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

قلی پور با بیان اینکه تمام فرایند‌های پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست، بیان کرد: انتظار داریم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت ارسال نشدن پیامک با شماره گیری ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مسیر ارجاع نامه خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.