فرماندار راسک گفت: همزمان با هفته دولت بعد از سالها انتظار تردد رسمی مسافر با گذرنامه و روادید از پایانه مرزی ردیگ - پیشین مرز بین ایران و پاکستان آغاز شد.

سلیم کدخدا   اظهارکرد: مسافران به ویژه زائران حسینی عازم کربلای معلی می‌توانند از این مرز تردد کنند و قطعا این اتفاق ماندگار برای توسعه و حل مشکلات پیش رو و رونق این منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی بیان کرد: گرامیداشت هفته دولت در شهرستان راسک ۸۱ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۶۹۶ میلیارد ریال کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار راسک گفت: این طرح ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از هفتمین واحد تولید و پرورش مرغ گوشتی شهرستان با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در هر دوره با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی سرمایه گذار بخش خصوصی در روستای سولدان بخش پیشین با مدیریت کریمی نژاد، بازدید از طرح‌کاشت بیش از ۸۰۰ راس نهال انبه در زمینی به مساحت هفت هکتار در روستای تل سر بخش پیشین با مدیریت فرزادی است.

وی بیان کرد: همچنین طرح ساخت سایت روستای شیرآباد بخش مرکزی به نمایندگی از طرح‌های ارتباطی شهرستان (ساخت ۲سایت روستایی و شهری ،ارتقاء سه سایت روستایی و شهری) از محل اعتبارات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با هزینه کرد ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار