ضرورت گشاده رویی و گره گشایی کارکنان دولت در برخورد با مردم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخورد همراه با گشاده رویی و گره گشایی کارکنان دولت؛ تصور زیبایی از نظام اسلامی در ذهن ارباب رجوع ایجاد می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار اعضای مسئولان و کارکنان بسیج ادارات استان قم به مناسبت هفته دولت، بسیج را یکی از نهاد‌های مردمی کشور عنوان کرد و گفت: بسیجی بودن به این معنی است که هَر کس در چارچوب فعالیت‌ها و اهداف بسیج کار می‌کند باید هر گامی که بردارد در راستای کمک، نفع رساندن و گره گشایی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: «بسیج ادارات» مجموعه‌ای است که هر نوع اقدام و عملکرد مناسب آن می‌تواند بر نگاه‌های دیگران تاثیر بگذارد.

آیت الله حسینی بوشهری درباره ضرورت برخورد و رفتار اسلامی کارکنان در برخورد با ارباب رجوع گفت: برخورد همراه با گره گشایی و گشاده رویی؛ تصور زیبایی از نظام اسلامی در ذهن ارباب رجوع ایجاد می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از ماموریت‌ها و اهداف اصلی بسیج ادارات مراقبت نظام اسلامی بیان کرد و افزود: هر کدام از مسئولان و کارکنان بسیج ادارات در هر جایی با نحوه عملکرد خود زیبایی نطام اسلامی را ترسیم و به رخ می‌کشند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: از بسیج ادارات توقع است که در کنار پاسخ گویی مناسب به مردم باید تکریم، احترام و شنیدن صحبت‌های مردم را هم پیگیری نماید تا کم کاری‌ها و نواقص قانونی که باعث ناراحتی مردم می‌شود از این طریق جبران شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بر همه بسیجیان لازم است که در مرحله شعار باقی نمانند و هر کدام در اجرای وظایف محوله پیش قدم باشند و دراجرای ماموریت‌ها یک قدم جلو‌تر باشند تا به عنوان الگویی در جامعه مطرح باشند.

آیت الله حسینی بوشهری نظارت را یکی از کارکرد‌های بسیج کارکنان و ادارات بیان کرد و افزود: در ادارات بسیج کارکنان باید چشم بیدار باشد و امور را رصد نماید تا رد پایی از فساد و رشوه در مجموعه‌های اداری دیده نشود.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری مشکل گشایی، دیده بانی و ایجاد عدالت به دور از تبعیض را از وظایف بسیج ادرات عنوان کرد و گفت: عده‌ای در کشور دنبال این هستند که بگویند فساد در کشور نهادینه شده است، اما اقدامات صحیح و درست بسیجیان در ادارات مانع شکل گیری چنین نگاهی در اداره مجموعه‌های دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار