مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تعویض ۴ هزار و ۸۷۶ کنتور آب از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از هدررفت منابع آب در امسال بیان کرد: یکی از اقداماتی که همواره در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، تعویض، بازسازی و استانداردسازی تاسیسات فرسوده و معیوب آبی است.

اوادامه داد: از ابتدای امسال، تعویض ۲ هزار و ۲۹۳ دستگاه کنتور معیوب مشترکین در بخش شهری و ۲ هزار و ۵۸۳ دستگاه کنتور معیوب مشترکین در بخش روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به اصلاح و بازسازی ۱۴۶ فقره انشعاب آب مشترکین در بخش شهری اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از هدررفت منابع آبی ۳۲۷ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۴۹ هزار و ۹۴۰ فقره انشعاب آب در بخش شهری و روستایی نشت‌یابی شده است.

او به اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و نصب انشعابات جدید اشاره کرد و افزود: بر همین اساس اصلاح و توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع آب در بخش شهری، سه کیلومتر در بخش روستایی و نصب ۷ هزار و ۹۲۳ رشته انشعاب جدید آب برای مشترکین شهری و روستایی عملیاتی شده است.

بختیاری‌فر با تاکید بر اینکه حفظ منابع آبی موجود در اولویت اقدامات این شرکت قرار دارد بیان کرد: به همین منظور از ابتدای سال جاری ۲۵۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز شناسایی شده که برخی از انشعابات قطع و یا تبدیل به انشعاب مجاز در بخش شهری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.