برای تقویت هوش و تمرکزتان حتما باید تست های هوش را حل کنید

ذهن انسان قدرتمند است و توانایی‌های شناختی بالایی دارد؛ به چالش کشیدن ذهن به تقویت توانایی‌های شناختی کمک می‌کند و منجر به توانمندی بیشتر ذهن می‌شود!

حل معما و تلاش برای یافتن پاسخ معما‌ها راه حل خوبی برای تقویت و به چالش کشیدن مغز است؛ آیا آماده اید ذهن خود را به چالش بکشید؟! معما‌های چالش برانگیز گزینه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن و افزایش توانمندی‌های شناختی است! 

در ادامه با ما همراه باشید و  با حل این ۳ معما هم بازی کنید و هم عملکرد مغزتان را تقویت کنید.

برای رفع ترافیک کدام ماشین باید حرکت کند؟

ترافیک

۷ خودرو در یک تقاطع با هم برخورد کرده و ترافیک ایجاد کرده است. برای رفع ترافیک باید یک ماشین را حرکت بدهید، کدام را حرکت خواهید داد؟

این پسر جوان چطور باید حیواناتش را از رودخانه رد کند؟

رودخانه

مردی با دو گوسفند و یک گرگ می‌خواهد از رودخانه عبور کند. اما چگونه باید این کار را انجام دهد، او یک قایق دارد که هر بار باید فقط یک حیوان را انتقال دهد، اگر او یکی از گوسفند‌ها را اول ببرد، گرگ به گوسفند دومی حمله می‌کند، پس باید چه کار کند که هم گوسفندهایش سالم بمانند هم از رودخانه عبور کنند؟

پلیس از کجا فهمید که مرد قاتل همسرش است؟

خودرو

مردی همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و از آنجایی که در آن لحظه کسی در اطراف نبود، جسدش را روی زمین رها کرد و چاقوی خون آلود را بین درختان جنگل انداخت. سپس سوار ماشینش شد و به سمت دفترش حرکت کرد. ساعتی بعد پلیس با او تماس گرفت و گفت که همسرش کشته شده است و از او خواستند که خودش را بلافاصله به محل قتل برساند. وقتی مرد به محل رسید، بلافاصله دستگیر شد. چرا؟

.

.

.

پاسخ ها

اگر ماشین سوم را حرکت بدهید، ترافیک از بین خواهد رفت!

او ابتدا باید گرگ را با خود ببرد. سپس، باید یکی از گوسفند‌ها را ببرد و موقع برگشت، دوباره گرگ را با خود برگرداند. حالا گرگ را روی زمین بگذارد و گوسفند دوم را به آن طرف رودخانه منتقل کند. سپس در آخر دوباره برگشته و گرگ را با خود ببرد.

پلیس به او نگفته بود که صحنه قتل کجاست!

منبع: خبرنامه

برچسب ها: تست هوش ، معما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.