سرپرست ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران ورزشکار و افتخارآفرین این شهرستان در مسابقات کشوری وزنه برداری و دوچرخه‌سواری چند نشان کسب کردند.

مسعود علی بخشی گفت: دختران ورزشکار نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی در طول سال افتخارات زیادی در رده ملی و بین‌المللی کسب می‌کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در عرصه‌های مختلفی ورزشکاران نهاوند صاحب مدال‌های خوش رنگ کشوری و آسیایی شدند و به یاری خدا این روند ادامه خواهد داشت.

علی‌بخشی افزود: در این هفته نیز بانوان دوچرخه سوار نهاوند موفق شدند ۷ مدال رنگارنگ را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کنند.

وی ادامه داد: این مدال‌ها در ۳ رشته ورزشی توسط خانم‌ها سلما سیف، فاطمه روزبهانی و ستایش سلگی کسب شد. سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این ورزشکاران در مسابقات دوچرخه‌سواری چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ در ۳ ماده شدند.

وی همچنین به افتخار آفرینی دیگر بانوی نهاوند در رشته وزنه برداری اشاره کرد و اظهار داشت: در این رشته در ماه گذشته توسط خانم عسل کدخدایی شهرستان نهاوند صاحب مدال برنز آسیا شد.

علی‌بخشی ادامه داد: در این رشته استعدادهای خوبی وجود دارد و در این هفته هم مدال مسابقات قهرمانی کشوری توسط دختر نهاوندی کسب شد.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در این مسابقات مدال نقره توسط خانم تارا درویشی وزنه بردار این شهرستان کسب شد تا نوید بخش تداوم حرکت رو به جلوی وزنه‌برداری در نهاوند باشد.

وی عنوان کرد: خانم درویشی در دسته ۶۴ کیلوگرم در مسابقات وزنه‌برداری چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان فارس برگزار می‌شد، موفق به کسب مدال نقره شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.