چهار ایستگاه باران‌سنجی خودکار در استان سمنان هفته دولت افتتاح شد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: چهار ایستگاه خودکار باران‌سنجی در نقاط مختلف استان با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: ایستگاه باران سنجی خودکار در روستای بادله کوه از توابع شهرستان دامغان با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی بود که هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: ایستگاه باران سنجی خودکار در روستای کرنگ از توابع شهرستان میامی با سرمایه‌گذاری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفت دولت امسال در استان سمنان است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان بیان کرد: افتتاح و احداث ایستگاه باران سنجی خودکار درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت امسال در این استان است.

مصطفوی اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه خودکار باران‌سنجی در گرمسار با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های استان سمنان در هفته دولت است.

وی با اشاره به عملکرد اداره کل هواشناسی استان سمنان طی یکسال گذشته یادآور شد: توسعه و تجهیز هشت ایستگاه هواشناسی استان سمنان طی یکسال گذشته از هفته دولت ۱۴۰۱ تا هفته دولت ۱۴۰۲ انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.