مدیر داخلی نمایشگاه ایران نوشت مشهد از عرضه بیش از ۵۰۰ قلم کالای تحریری و آموزشی در بزرگ‌ترین نمایشگاه نوشت افزار شرق کشور خبر داد.

محسن اختراعی مدیر داخلی نمایشگاه ایران نوشت مشهد گفت: اولین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مشهد که در آستانه سال تحصیلی جدید کار خود آغاز کرده است، تا دهم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه نوشت افزار شرق کشور و به صورت هایپر تحریر است که در جوار حرم مطهر رضوی، در طبقه منفی یک ورودی باب الجواد، در محل نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

مدیر داخلی نمایشگاه ایران نوشت مشهد، رونمایی از محصولات و برگزاری رویداد‌های تخصصی را بخشی از محور‌های نمایشگاه ایران نوشت عنوان کرد.

اختراعی بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه پویشی با نام «همه حاضر» برگزار می‌شود که طی آن عموم مردم می‌توانند با تهیه و خرید بسته‌های لوازم تحریر، آن‌ها را به دانش آموزان جا مانده از تحصیل اهدا کنند.

او تصریح کرد: این بسته‌ها در پایان برگزاری نمایشگاه، توسط گروه‌های جهادی در مراکزی که نیازمند این بسته‌ها هستند، توزیع خواهد شد.

مدیر داخلی نمایشگاه ایران نوشت مشهد تاکید کرد: این نمایشگاه توسط مجمع ایران نوشت کشور و با همراهی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار