نخستین مرحله قرعه‌کشی متمرکز واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در خلیل‌آباد برای اختصاص ۱۷۴ قطعه زمین در این شهر انجام شد.

سیدمسعود یاوری فرماندار خلیل‌آباد در آیین قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: در شهر خلیل‌آباد باتوجه‌ به اینکه زمین دولتی برای ساخت مسکن ملی نداشتیم، با توافق با مالکان بحث تهیه زمین را حل کنیم.

او با بیان اینکه بیش از ۱۲ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن مشخص شد و امروز بحث قرعه‌کشی ۱۷۴ قطعه زمین انجام می‌شود، ادامه داد: فاز اول واگذاری زمین برای ۳۴۲ نفر امروز انجام می‌شود و در آینده‌ای نزدیک باقی زمین‌ها هم مشخص و در مرحله بعدی واگذار خواهد شد.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه توافق با تک‌تک مالکین و الحاق این زمین‌ها به محدوده شهری کار بسیار سختی بود که انجام شد، ادامه داد: بعد از قرعه‌کشی بحث صدور اسناد مالکیت به نام متقاضیان، صدور پروانه ساخت و… با سرعت انجام می‌شود تا مردم هر چه سریع‌تر احداث واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

یاوری با اشاره به اینکه زمین‌ها تحویل شهرداری شد و به‌زودی بحث آماده‌سازی این زمین‌ها برای ساخت انجام می‌شود، بیان کرد: مرحله دوم کار را از همین امروز شروع کرده‌ایم و فاز دوم در حال پیگیری است تا کل افراد متقاضی مسکن ملی پوشش داده شود.

او ضمن عذرخواهی از زمان‌بر شدن تهیه زمین و انجام قرعه‌کشی در شهر خلیل‌آباد، تصریح کرد: تمام تلاش را انجام دادیم که در کوتاه‌ترین زمان این کار انجام شود؛ ولی خوشبختانه علی‌رغم زمان بر شدن، کار به‌خوبی انجام شد که به توسعه شهر کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.